Legenda-
10- i powyżej= niezbędna umiejętność. Jak tylko zostanie odblokowana- marsz do sklepu!
8 do 9+= bardzo przydatna umiejętność, warto kupić
5 do 8-= ta umiejętność czasami się przydaje
3 do 5-= rzadko skorzystasz z tej umiejętności
1 do 3-= prawie nigdy ta umiejętność ci się nie przyda
Fire shot (ognisty strzał)
Obrażenia broni podstawowej zwiększają się.
Buff
Przydatność- 8/10
Missile shot (rakietowy strzał)
Obrażenia broni pomocniczej zwiększają się.
Buff
Przydatność- 7/10
Concentration (koncentracja)
Broń wolniej się przegrzewa. Przydatne do gridu.
Buff
Przydatność- 6/10
Siege mode (tryb oblężniczy)
Broń ma dalszy zasięg, przykleja się do przeciwnika i jest silniejsza, tylko na ziemi.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 10/10
Siege defence (obrona oblężnicza)
Bonus do obrony, broń przykleja się do przeciwnika, tylko na ziemi.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 9/10
Air siege (oblężenie powietrzne)
Bonus do ataku, celownik przykleja się do przeciwnika, broń ma dalszy zasięg, tylko w powietrzu.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 10-/10
Defense up (zwiększenie obrony)
Daje mały bonus do obrony
Buff
Przydatność- 2/10
Evansion (zwiększenie evansion)
Daje mały bonus do evansion
Buff
Przydatność- 2/10
Damage absorption (pochłanianie obrażeń)
Zmniejsza obrażenia spowodowane kolizjami z ziemią.
Buff
Przydatność- 3/10
Ground acceleration (turbo)
Zwiększa szybkość poruszania się na lądzie
Umiejętność aktywna
Przydatność- 4/10
Barrier (bariera)
Zapewnia niewrażliwość na ataki bronią pomocniczą (rakietami), tylko na ziemi.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 9+/10
Remedy (uleczenie)
Ulecza osłonę.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 8/10
Camouflage (kamuflaż)
Zapewnia niewidzialność przez pewien czas. Wymaga karty specjalnego ruchu.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 6/10
Snare shot (???)
Zmniejsza prędkość ruchu przeciwnika.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 8/10
Shield paralyze (paraliż tarczy)
Zmniejsza regenerację osłon przeciwnika do zera. Wymaga karty specjalnego ruchu.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 9/10
Hyper shot (potężny strzał)
Następny atak ma kilkadziesiąt razy większą moc oraz rani na większy dystans. Wymaga karty finalnego ruchu. Najpotężniejsza zdolność a-geara.
Umiejętność aktywna
Przydatność- 10/10
Offline