Legenda- 10- i powyżej= niezbędna umiejętność. Jak tylko zostanie odblokowana- marsz do sklepu! 8 do 9+= bardzo przydatna umiejętność, warto kupić 5 do 8-= ta umiejętność czasami się przydaje 3 do 5-= rzadko skorzystasz z tej umiejętności 1 do 3-= prawie nigdy ta umiejętność ci się nie przyda
Fire shot (ognisty strzał) Obrażenia broni podstawowej zwiększają się. Buff Przydatność- 8/10
Missile shot (rakietowy strzał) Obrażenia broni pomocniczej zwiększają się. Buff Przydatność- 7/10
Concentration (koncentracja) Broń wolniej się przegrzewa. Przydatne do gridu. Buff Przydatność- 6/10
Siege mode (tryb oblężniczy) Broń ma dalszy zasięg, przykleja się do przeciwnika i jest silniejsza, tylko na ziemi. Umiejętność aktywna Przydatność- 10/10
Siege defence (obrona oblężnicza) Bonus do obrony, broń przykleja się do przeciwnika, tylko na ziemi. Umiejętność aktywna Przydatność- 9/10
Air siege (oblężenie powietrzne) Bonus do ataku, celownik przykleja się do przeciwnika, broń ma dalszy zasięg, tylko w powietrzu. Umiejętność aktywna Przydatność- 10-/10
Defense up (zwiększenie obrony) Daje mały bonus do obrony Buff Przydatność- 2/10
Evansion (zwiększenie evansion) Daje mały bonus do evansion Buff Przydatność- 2/10
Damage absorption (pochłanianie obrażeń) Zmniejsza obrażenia spowodowane kolizjami z ziemią. Buff Przydatność- 3/10
Ground acceleration (turbo) Zwiększa szybkość poruszania się na lądzie Umiejętność aktywna Przydatność- 4/10
Barrier (bariera) Zapewnia niewrażliwość na ataki bronią pomocniczą (rakietami), tylko na ziemi. Umiejętność aktywna Przydatność- 9+/10
Remedy (uleczenie) Ulecza osłonę. Umiejętność aktywna Przydatność- 8/10
Camouflage (kamuflaż) Zapewnia niewidzialność przez pewien czas. Wymaga karty specjalnego ruchu. Umiejętność aktywna Przydatność- 6/10
Snare shot (???) Zmniejsza prędkość ruchu przeciwnika. Umiejętność aktywna Przydatność- 8/10
Shield paralyze (paraliż tarczy) Zmniejsza regenerację osłon przeciwnika do zera. Wymaga karty specjalnego ruchu. Umiejętność aktywna Przydatność- 9/10
Hyper shot (potężny strzał) Następny atak ma kilkadziesiąt razy większą moc oraz rani na większy dystans. Wymaga karty finalnego ruchu. Najpotężniejsza zdolność a-geara. Umiejętność aktywna Przydatność- 10/10
|